Z některých věcí cítím historii

27.04.2012 18:15

Není to vždy, ale občas to mám, že když se podívám na nějaký obrázek, tak cítím takovou vůni historie. Snažím se navodit si ty vůně, co v té době byly. Je to celkem zvláštní pocit. Ta vůně mi často připomíná kůži. Většinou to začíná mým pohledem na nějaký obraz nebo portrét nějaké osoby ze středověku. Občas to je i obraz nějaké bitvy nebo nějaká věc, která se používala v minulosti. Následně příjde, mnou nazývaná věc "cítění historie" a začnu cítit kůži. Je to velice zajímavá vůně, která přichází sama od sebe, asi mám moc bujnou fantazii. Vyzkoušejte si to také někdy, je to zajímavý pocit.

Mám to již odjakživa. Už jako menší jsem tuto vůni cítil. Byl jsem někde, v nějakém muzeu a začal jsem to občas cítit. Nevěděl jsem pro, až s nástupem času jsem objevil, že je to z nějaké historické věci. Celkem se mi to i líbilo. Až teď si uvědomuji, že jsem si to tenkrát musel spojit s touto vůní při nějakém okamžiku, když jsem viděl něco z historie.

Pro mě je to zajímavé cítit historii. Nevím, kdo další to tak má, ani nevím, jestli je to normální.

Diskusní téma: Z některých věcí cítím historii

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek